vrijdag 4 april 2008

Iris stempeltjes/ Iris stamps



4 opmerkingen:

pruts zei

hey, leuk iris dat je ook in de blogwereld gestapt bent!!!!
het blijven toch schatjes he, die stempeltjes.

dit weekend naar zeist geweest en atc's geruild. ik heb een aantal atckes met een iris stemepelke op. er waren verschillende nederlanders die dat zo een schattig stempelke vonden. kheb meermaals de uitleg mogen doen over de herkomst van het stempelke.

bedankt voor je berichtje op mijn blog.

Ria Zonnestraaltje zei

Ohh die stempels zijn erg leuk. Waar kan ik die kopen?

groetjes Ria

Patrice zei

Een keileuke lijn! Doe hier mee voort Iris...je kunt het!!!
Proficiat.

Grtjs Patrice

Sonhadoras de Fimo zei

Your stamps make me crazy..
Here in Portugal we don't have something so gorgeous like yours stamps.
Please tell me if I can order them...